pátek 25. března 2016

Nový začátek

Krásný pátek,
po delší pauze se ozývám s novým příspěvkem. Tedy nejedná se tolik o příspěvek, jako spíše o oznámení, že se vracím k blogování a to s lehce pozměněným názvem a na nové adrese www.ethic-blog.cz. Na blog jsem dala již první nový recept a postupně budu přidávat další články a pokusím se trochu posunout za hranici food blogu. Vše je zatím v plenkách, proto prosím buďte trpěliví, odkazy na novém blogu zatím nejsou všechny plně funkční a zlobí mě i jiné věci s formátováním, ale časem to napravím :))

Budu moc ráda, pokud budete sledovat a podporovat i můj nový blog

Přeji hezký prodloužený víkend

6 komentářů:

  1. Jéé :) To jsem moc ráda, že se vracíš! Tvůj nový blog vypadá nádherně! A klobouk dolů, že máš svůj vlastní e-shop :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) Uvidíme, jak to všechno pujde :)

      Vymazat
  2. Podle mne velká škoda, že začínáš vlastně jakoby znovu; chápu, že to máš spojené s novým podnikáním, posunula ses o kus dál, ale zahodit to všechno, co jsi tady vybudovala? Tenhle blog je jeden z nejlepších, co znám, posunula si mne informacemi tady o velký kus dál. Design a nějaké chyby vem čert, ale co se týče informací, foto návodů, atd. Prostě bomba a je mi líto, že to tady končíš...:-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, změna je život.. Navíc starý blog nezahazuju, nemažu, jen už prostě pokračuju na jiné adrese ;) Informací bude na novém blogu přibývat a i z oblasti domácí kosmetiky, různých návodů, rad, atd.. což jsou témata, která jsem zde rozvíjet nechtěla, přestože mne zajímala... Jediné mínus budou ty foto návody, na ty již opravdu čas nemám, ono se to nezdá, ale kompletně nafotit a sepsat celý recept je opravdu hodně práce...
      Doufám, že na blog nezanevřeš, starý nechávám zde, na komentáře budu stále odpovídat ;)

      Vymazat
  3. díky za vysvětlení, i já se na svém blogu mnohdy nemůžu "vejít" do škatulky...:-). Ale teprve začínám, ty už jsi mazák...:-). každopádně budu sledovat starý i nový blog. Ještě jednou díky za inspiraci, a ať se daří!!

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se a držím palce ♥ Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.
Pokud Vám neodpovím, neznamená to ignoraci, ale jednoduše jsem Váš komentář přehlídla. Nebojte se napsat znovu ;)